Marraskuun puolivälistä alkaen olemme Korpelassa palanneet tekemään yhteistyötä laskujen maksuun ja saatavien hallintaan liittyvissä asioissa Lowelin kanssa. Muutos Lowelliin näkyy asiakkaillemme lähinnä laskuttajan sekä yhteystietojen muutoksena.
Tässä oleellisimpia käytännön asioita tiivistetysti:
-
Lowellilta ensimmäiset sähkölaskut lähtevät asiakkaillemme joulukuussa.
-
Tilinumerot pysyvät entisellään. Muistathan laskua maksaessasi käyttää kyseisen laskun viitettä, jotta maksettu suoritus kohdistuu haluamaasi laskuun.
-
Palveluntarjoajan muutoksella ei ole vaikutusta e-lasku- tai suoramaksusopimuksiin eikä vaadi asiakkailta toimenpiteitä.
-
Jos asiakas on solminut maksusuunnitelman Ropon kanssa, jatkuu maksusuunnitelma samanlaisena Lowellilla.
-
Asiakas voi maksaa Ropon aikaiset laskut tai esimerkiksi perintäkirjeet normaalisti Ropon aikaisilla maksutiedoilla. Lowell ei peri maksua alle 14 päivän eräpäivänsiirrosta. Muut maksut perustuvat perintälakiin ja ovat samat kaikilla toimijoilla.
Valitse sinulle sopivin laskunmaksutapa
Tarjoamme asiakkaillemme usean eri tavan hoitaa sähkö- ja kaukolämpölaskut. Laskun voi maksaa tilisiirtona, e-laskuna, Kivran kautta, suoramaksulla tai sähköpostilaskulla. Autamme mielellämme valitsemaan juuri sinulle parhaiten soveltuvan laskun maksamistavan.
Kysyttävää?
Mikäli sinulla on kysyttävää laskutukseen tai palveluntarjoajan muutokseen liittyen, otathan epäröimättä yhteyttä asiakaspalveluumme, autamme mielellämme. Palvelemme arkisin puhelimitse kello 9:00-16:00 numerossa 06 874 7311 tai sähköpostitse asiakaspalvelu (at) korpelanvoima.fi
Lisätietoa laskutukseen liittyvistä asioista löydät kotisivuiltamme: https://www.korpelanvoima.fi/ota-yhteytta/miten-voimme-palvella/laskutus