Palautekysely
-
Kuulisimme mielellämme, että oletko tavoittanut ja saanut apua asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa?
-
Mitä asiointikanavaa käytät mieluiten asioidessa kanssamme: puhelinta, sähköpostia, WhatsAppia, Korpela Online -palvelua vai ihan käymällä asiakaspalvelupisteellämme Kannuksessa?
-
Mistä etsit vastauksia energia-asioihisi: Korpelan Voiman kotisivuilta (www.korpelanvoima.fi), Korpela-asiakaslehdestä, Facebook-sivultamme, Internetistä yleisesti vai muualta (mistä)?
-
Mikäli käytät kotisivujamme, löydätkö etsimäsi tiedot helposti? Entä onko asioita, joita toivoisit olevan enemmän esillä kotisivuillamme tai koetko, että sieltä puuttuu jotain oleellista?
-
Jotta voisimme kehittää myös Korpela-asiakaslehteämme vastaamaan paremmin asiakkaidemme tarpeita ja kiinnostuksen kohteita, kerrotko, mistä asioista haluaisit tulevaisuudessa lukea asiakaslehdestä? Toivoisitko asiakaslehteen nykyistä enemmän asiantuntija- ja asiapitoisia juttuja energiatoimialaan liittyen vai haluaisitko lukea kevyempiä, esimerkiksi Korpelan jakeluverkkoalueelle sijoittuvia juttuja tapahtumista, nähtävyyksistä, luontokohteista tai vaikkapa liikuntamahdollisuuksista? Olisitko kiinnostunut näkemään yritysesittelyjä tai kenties yrityselämään liittyviä juttuja?
Kaikki palaute ja mielipiteet ovat tervetulleita ja otamme kehitysideoita ilolla vastaan.
Voit antaa palautetta oheisen Asiakaspalautelomakkeen kautta.
Voit lähettää meille palautetta myös sähköpostitse osoitteeseen asiakaskysely (at) korpelanvoima.fi tai postitse osoitteeseen:
Korpelan Voima ky
Asiakaspalaute
PL 13
69101 Kannus.
Vastausaikaa palautekyselyyn on 31.8.2023 saakka.
ARVONTA!
Kaikkien palautekyselyyn vastanneiden asiakkaidemme kesken arvomme 3 x 50 euron lahjakortin S-Ryhmään. Voittajiin otamme henkilökohtaisesti yhteyttä. Arvonnassa onnekkaiden nimet julkaisemme myös seuraavassa Korpela-asiakaslehdessä.