Korpelan laskutusprosessi uudistui, jatkossa erilliset sähkönmyynti-, siirto- ja kaukolämpölaskut
Asiakaspalvelu- ja laskutusjärjestelmän uudistuksen myötä Korpelan Voiman asiakkaat saavat jatkossa erilliset laskut sähkönmyynti-, siirto- ja kaukolämpöyhtiöiltä.
Asiakaspalvelu- ja laskutusjärjestelmän uudistus ei ole tuonut mukanaan muutoksia sähkön- tai kaukolämmön hintoihin. Kylmimpien talvikuukausien (joulu-helmikuu) vaikutus voi olla nähtävissä sähkölaskuilla suurempana sähkön kulutuksena, johon on mahdollista vaikuttaa melko pienilläkin muutoksilla arjen toiminnoissa https://www.korpelanvoima.fi/sahkonsiirto/tietoja-ja-ohjeita/energianeuvonta/lammitys/
Helmikuun alusta 2021 alkaen:
- Verkko Korpela laskuttaa erillisellä, omalla laskulla sähkön siirrosta jakeluverkkoalueensa asukkaita.
- Korpelan Energian sähkönmyynnin asiakkaat, eli asiakkaat, joilla on sopimus sähkön myynnistä Korpelan Energian kanssa, saavat erillisen sähkön myyntilaskun Korpelan Energialta.
- Lämpö Korpela laskuttaa omalla, erillisellä kaukolämpölaskulla Sievin alueen asukkaita, joilla on lämmitysmuotona kaukolämpö.
Tietoa uudistuksen tuomista muutoksista
Lisätietoa asiakaspalvelu- ja laskutusjärjestelmän uudistuksen tuomista muutoksista löydät muun muassa:
- Kotisivuiltamme ”Ota yhteyttä” -valikon alta, kohdasta LASKUTUS, löydät lisätietoa ja ohjeistusta laskujen maksamiseen, asiakaspalvelu- ja laskutusjärjestelmän muutokseen sekä asiakaspalveluun liittyvissä kysymyksissä https://www.korpelanvoima.fi/ota-yhteytta/miten-voimme-palvella/laskutus
- Korpela-asiakaslehdestä 2/2020, joka löytyy sähköisessä muodossa kotisivuiltamme https://www.korpelanvoima.fi/Asiakaslehti
- kotisivuiltamme muun muassa Uutiset-otsikon alta https://www.korpelanvoima.fi/ajankohtaista/uutiset/uusi-asiakaspalvelu-ja-laskutusjarjestelma-1-2-2021-alkaen
Lisätietoja saat tarvittaessa asiakaspalvelustamme 06 874 7350
Siirry "Uutiset"-sivulle