Asiakastyytyväisyys- kyselylle positiivinen vastaanotto
Otimme noin kuukausi sitten Korpelassa käyttöön tekstiviestitse lähetettävän asiakastyytyväisyyskyselyn, jonka lähetämme puheluiden jälkeen kanssamme asioinneille.
Asiakastyytyväisyyskyselyt ovat saaneet ilahduttavan positiivisen ja hyvän vastaanoton asiakkailtamme, joten haluamme lausua lämpimät kiitokset kaikille kyselyyn tähän mennessä vastanneille!
Tässä muutamia saamiemme palautteiden pohjalta koottuja tuloksia:
-
90 % vastanneista koki asiakaspalvelumme ystävälliseksi
-
Asiakaspalvelumme koetaan myös joustavaksi ja palvelualttiiksi
-
Yli 90 % vastanneista sai hoidettua asiansa kerralla
NPS eli Net Promoter Score mittaa, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelee yritystä, tuotetta tai palvelua eteenpäin. Meidän tuloksemme on tällä hetkellä +66, mikä on erinomainen.
Toivomme jatkossakin aktiivista palautteenantoa ja asiakastyytyväisyyskyselyihimme vastaamista. Kyselyn avulla haluamme vahvistaa asiakkaidemme vaikutusmahdollisuuksia palveluidemme ja toimintojemme kehittämisessä. Laajennamme palvelua jatkossa myös muihin viestintäkanaviimme.
Kiitämme asiakkaitamme vaivannäöstä sekä arvokkaasta avusta toimintamme ja palveluidemme edelleen kehittämisessä.
Siirry "Uutiset"-sivulle